VIC, 19/12/2009; SOPAR DE NADAL A VIC I AL VENDRELL

27/12/2009 - Vic

Josep Anglada dirigint-se a tots els assistents al sopar de Vic.

Vic.- El passat 19 i 19 de desembre un any més els afiliats de PxC van reunir-se a Vic i El Vendrell respectivament per celebrar el sopar de Nadal organitzat pel partit.

Ambient de festa nadalenca al sopar de Vic.

Més d'una cinquantena d’afiliats van donar-se cita a la capital osonenca per compartir el tradicional àpat de Nadal, que va comptar amb la presència del president del partit, Josep Anglada, i el vicepresident, August Armengol.

Els regidors de Vic fent un obsequi al president del partit durant el sopar.

L’acte va transcórrer en un ambient festiu, i molts dels assistents van tenir l’oportunitat de fer un breu parlament.

Tothom va coincidir en l’esperança i la il•lusió dipositades als comicis autonòmics de l’any vinent als que el partit concorrerà i on s’espera tenir una bona representació.

Josep Anglada va agrair l’assistència dels allà presents, i va dir que “espero que l’any que ve quan en dirigeixi a vosaltres en aquest sopar ja estiguem al Parlament de Catalunya pel bé del nostre país”. Anglada també va fer una menció especial a la gira “Apeu de carrer” que s’ha fet durant l’any 2009 i en la qual s’han repartit més d’un milió de fulletons en els principals municipis de Catalunya.

Josep Anglada dirigint-se a tots els assistents al sopar del Vendrell.

L’endemà va ser la delegació d’El Vendrell l’encarregada d’organitzar el segon sopar nadalenc del partit, que va comptar igualment amb la presència d’Anglada. En aquesta ocasió Anglada va aprofitar per anunciar que “a començaments d’any i en una emissora de ràdio sortiran 16 cunyes diàries anunciant les propostes del partit i dos espots de 3 minuts dos cops a la setmana”, notícia que va ser rebuda amb un fort aplaudiment.

Com a reconeixement per la seva labor al capdavant de PxC el president va rebre dos obsequis de mans de membres del partit.

El bon ambient i la proximitat d’Anglada i Armengol amb els afiliats van ser els denominadors comuns d’ambdues trobades a Vic i El Vendrell.

PxC
Vic, 19 de desembre de 2009

E-NOTICIES.CAT, 27/12/2009; L'ULTRA ANGLADA ES VEU DE DIPUTAT

"Espero que l’any que ve quan em dirigeixi a vosaltres en aquest sopar ja estiguem al Parlament"

Redacció.- El presidnet de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, durant el sopar de Nadal organitzat pel partit, ha dit que “espero que l’any que ve quan en dirigeixi a vosaltres en aquest sopar ja estiguem al Parlament de Catalunya pel bé del nostre país”.

Anglada també ha fet una menció especial a la gira “A peu de carrer” que s’ha fet durant l’any 2009 i en la qual s’han repartit "més d’un milió de fulletons en els principals municipis de Catalunya".

Josep Anglada amb militants del partit a Vic.

Ila festa va continuar.