WWW.OSONA.COM, 10/05/2011; JOSEP ANGLADA: «SI SÓC ALCALDE, ELS IMMIGRANTS DE VIC MARXARAN SOLS»

10/05/2011 - Vic

Roda de premsa de Josep Anglada.

El líder de la PxC presenta el seu programa electoral insistint que és l'única opció alternativa a l'actual govern

Vic.- Redacció.- "Vic ha de tenir un 6 o un 7% d'immigrants, i no un 25% com ara. Si jo sóc alcalde, sense fer res, els immigrants ja marxaran sols",
ha anunciat el cap de llista de Plataforma per Catalunya a Vic, Josep Anglada. "Em penso que em serà fàcil, perquè no els hauré pas de dir que marxin: ells mateixos diran aquí no ens convé perquè aquí hi ha l'Anglada", ha reblat.

Anglada ha fet aquestes afirmacions en una roda de premsa celebrada al centre cívic de can Pau Raba, en companyia dels altres primers integrants de la seva candidatura, aquest dimarts a la tarda.

Preguntat pels periodistes sobre l'opinió que tindrien els empresaris i comerciants locals pel cas d'aquesta hipotètica pèrdua de mà d'obra, ha assenyalat que en l'actual situació de manca de feina, "als empresaris no els preocuparia gaire". Pel que fa als comerciants, ha afirmat que "jo no trobo immigrants als establiments on acostumem a anar la gent de casa, perquè els immigrants s'han fet els seus guetos i han monopolitzat el comerç en barris com el Remei".

I pel cas que els immigrants no marxessin sols, ha anunciat que ja es prendrien mesures. Ha avançat, en aquest sentit, la creació d'unes "bonificacions especials" per als empresaris que contractessin gent autòctona, perquè "el que no podem admetre és que hi hagi parats autòctons i tinguin feina els immigrants. Aquesta és la nostra obligació i és el compromís que tenim".

El líder de PxC ha mostrat la seva satisfacció perquè "a partir d'ara mai ningú no ens podrà tornar a acusar de no tenir programa electoral i parlar només d'immigració, perquè avui hem exposat les nostres propostes en cultural, ensenyament, sanitat, comerç, urbanisme, gent gran...". Anglada s'ha refermat en la seva opinió que ell és l'única alternativa a l'actual equip de govern, cosa que no era el 2007.

WWW.ELTER.NET, 11/05/2011; JOSEP ANGLADA (PXC) AFIRMA QUE SI ÉS ALCALDE DE VIC ELS IMMIGRANTS "S'ESPAVILARAN A MARXAR"

Vic.- ACN.- El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha afirmat aquest dimarts que si és alcalde de Vic els immigrants “s’espavilaran a marxar pel seu propi peu” a altres municipis “on no hi hagi Plataforma per Catalunya”. Anglada està convençut que si guanya l’alcaldia, la immigració a Vic disminuirà del 25% actual “a un 6 o un 7%”.

A més, ha assegurat que ell “no els haurà de dir res, sinó que seran ells mateixos que veuran que no els convé viure a la ciutat”. Durant l’acte de presentació dels eixos del programa electoral de PxC al centre cívic Can Pau Raba, Josep Anglada“seriosa” al “tripartit” vigatà (CiU, PSC i ERC).

Josep Anglada ha explicat que la seva formació es presenta a les eleccions del 22 de maig amb un programa “ben complert” i ha assenyalat que ara “ningú podrà acusar a Plataforma per Catalunya de parlar ‘només’ d’immigració”. En aquest sentit, la seva formació es planteja els aturats, les vídues i els jubilats com a cavalls de batalla per aquesta legislatura.
Tanmateix, una de les propostes en matèria econòmica que proposa Anglada per arribar a l’alcaldia és la concessió de bonificacions a empresaris que contractin “gent autòctona”. En aquest sentit el líder de PxC ha assenyalat que “no es pot permetre que hi hagi aturats autòctons mentre els immigrants tenen feina”.

Referint-se al pla de barris desplegat per l’equip de govern al barri del Remei de Vic, Anglada ha dit que CiU no “rascarà” vots d’aquesta zona de la ciutat “perquè la gent no és tonta”. Segons el candidat, el comerç que hi ha al barri i que ell ha definit com a “no autòcton” representa un 80%, “mentre que el 20% restant, pleguen”, ha afegit.
Anglada ha assegurat que si ell és alcalde de Vic, el percentatge d’immigració passarà d’un 25% a un 6-7%. Segons el líder de la PxC això no suposarà cap efecte negatiu al comerç de la ciutat ja que, segons ha explicat, “els immigrants fan els seus guetos i no van a comprar als comerços d’aquí”.

En matèria d’immigració, Anglada ha assegurat que si guanya l’alcaldia no empadronarà cap il.legal i suprimirà “totes” les ajudes a les associacions de cultura islàmica. A més, el candidat també ha proposat no contractar immigrants per executar les obres públiques de l’Ajuntament de Vic.
Josep Anglada
no vol que el Mercat Municipal de Vic canviï la seva ubicació, i per això proposa deixar-lo al mateix lloc però a la planta baixa, per facilitar-ne l’accés. D’altra banda, el líder de PxC ha explicat que si obté l’alcaldia abolirà la meitat dels càrrecs de confiança i promourà la participació ciutadana a través de les consultes populars.

WWW.NACIODIGITAL.CAT, 11/05/2011; ANGLADA: «SI SÓC ALCALDE, ELS IMMIGRANTS DE VIC MARXARAN SOLS»

El 9 NOU, 06/05/2011; CAMPANYA FRENÈTICA A VIC

Redacció.-
Els partits que es presenten a Vic estan fent més campanya que mai, tot i l’absència fins al moment de grans actes. La generalització definitiva del fenomen de la roda de premsa i la irrupció, tot i que amb timidesa, de les noves eines digitals de comunicació hi han ajudat. Dimarts, entre 5 i 2/4 de 9, hi havia fins a sis actes convocats a Vic.

Josep Anglada presenta el programa de la PxC, resumit en un format diari. A la pregunta de si és alcalde com s’ho farà per fer fora els immigrants, respon que “ja s’espavilaran a marxar pel seu propi peu a altres municipis on no hi ha PxC”. “No els hauré de dir res, ells mateixos veuran que no els convé viure a la ciutat”, va afegir.

ACN, 10/05/2011; JOSEP ANGLADA (PXC) AFIRMA QUE SI ÉS ALCALDE DE VIC ELS IMMIGRANTS "S'ESPAVILARAN A MARXAR"

El líder de Plataforma per Catalunya assegura que és l'única alternativa "seriosa" al "tripartit" vigatà (CiU, PSC i ERC)

Laura Busquets | Vic (ACN).-
El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha afirmat aquest dimarts que si és alcalde de Vic els immigrants "s'espavilaran a marxar pel seu propi peu" a altres municipis "on no hi hagi Plataforma per Catalunya. Anglada està convençut que si guanya l'alcaldia, la immigració a Vic disminuirà del 25% actual "a un 6 o un 7%". A més, ha assegurat que ell "no els haurà de dir res, sinó que seran ells mateixos que veuran que no els convé viure a la ciutat". Durant l'acte de presentació dels eixos del programa electoral de PxC al centre cívic Can Pau Raba, Josep Anglada ha assegurat que és la única alternativa "seriosa" al "tripartit" vigatà (CiU, PSC i ERC).

Josep Anglada ha explicat que la seva formació es presenta a les eleccions del 22 de maig amb un programa "ben complert" i ha assenyalat que ara "ningú podrà acusar a Plataforma per Catalunya de parlar 'només' d'immigració". En aquest sentit, la seva formació es planteja els aturats, les vídues i els jubilats com a cavalls de batalla per aquesta legislatura.

Tanmateix, una de les propostes en matèria econòmica que proposa Anglada per arribar a l'alcaldia és la concessió de bonificacions a empresaris que contractin "gent autòctona". En aquest sentit el líder de PxC ha assenyalat que "no es pot permetre que hi hagi aturats autòctons mentre els immigrants tenen feina".

Referint-se al pla de barris desplegat per l'equip de govern al barri del Remei de Vic, Anglada ha dit que CiU no "rascarà" vots d'aquesta zona de la ciutat "perquè la gent no és tonta". Segons el candidat, el comerç que hi ha al barri i que ell ha definit com a "no autòcton" representa un 80%, "mentre que el 20% restant, pleguen", ha afegit.

Anglada ha assegurat que si ell és alcalde de Vic, el percentatge d'immigració passarà d'un 25% a un 6-7%. Segons el líder de la PxC això no suposarà cap efecte negatiu al comerç de la ciutat ja que, segons ha explicat, "els immigrants fan els seus guetos i no van a comprar als comerços 'd'aquí'.

En matèria d'immigració, Anglada ha assegurat que si guanya l'alcaldia no empadronarà cap il•legal i suprimirà "totes" les ajudes a les associacions de cultura islàmica. A més, el candidat també ha proposat no contractar immigrants per executar les obres públiques de l'Ajuntament de Vic.

Josep Anglada no vol que el Mercat Municipal de Vic canviï la seva ubicació, i per això proposa deixar-lo al mateix lloc però a la planta baixa, per facilitar-ne l'accés. D'altra banda, el líder de PxC ha explicat que “si obté l'alcaldia abolirà la meitat dels càrrecs de confiança i promourà la participació ciutadana a través de les consultes populars”.

WWW.EL9.CAT, 13/05/2011; JOSEP ANGLADA (PxC) AFIRMA QUE SI ÉS ALCALDE DE VIC ELS IMMIGRANTS "S'ESPAVILARAN A MARXAR”

Crònica de la campanya a vic. presentació del programa de PxC

Vic.- ACN.- Laura Busquets.- 6 tocades. Josep Anglada presenta el programa de la PxC, resumit en un format diari. A la pregunta de si és alcalde com s’ho farà per fer fora els immigrants, respon que “ja s’espavilaran a marxar pel seu propi peu a altres municipis on no hi ha PxC”. “No els hauré de dir res, ells mateixos veuran que no els convé viure a la ciutat”,
va afegir.

El líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha afirmat aquest dimarts que si és alcalde de Vic els immigrants "s'espavilaran a marxar pel seu propi peu" a altres municipis "on no hi hagi Plataforma per Catalunya". Anglada està convençut que si guanya l'alcaldia, la immigració a Vic disminuirà del 25% actual "a un 6 o un 7%". A més, ha assegurat que ell "no els haurà de dir res, sinó que seran ells mateixos que veuran que no els convé viure a la ciutat". Durant l'acte de presentació dels eixos del programa electoral de PxC al centre cívic Can Pau Raba, Josep Anglada ha assegurat que és la única alternativa "seriosa" al "tripartit" vigatà (CiU, PSC i ERC).

Tanmateix, una de les propostes en matèria econòmica que proposa per arribar a l'alcaldia és la concessió de bonificacions a empresaris que contractin "gent autòctona". En aquest sentit el líder de PxC ha assenyalat que "no es pot permetre que hi hagi aturats autòctons mentre els immigrants tenen feina".

Anglada ha assegurat que si ell és alcalde de Vic, el percentatge d'immigració passarà d'un 25% a un 6-7%. Segons el líder de la PxC això no suposarà cap efecte negatiu al comerç de la ciutat ja que, segons ha explicat, "els immigrants fan els seus guetos i no van a comprar als comerços 'd'aquí”

Josep Anglada no vol que el Mercat Municipal de Vic canviï la seva ubicació, i per això proposa deixar-lo al mateix lloc però a la planta baixa, per facilitar-ne l'accés. D'altra banda, el líder de PxC ha explicat que si obté l'alcaldia abolirà la meitat dels càrrecs de confiança i promourà la participació ciutadana a través de les consultes populars.