Campaña por la seguridad en Vilanova del Camí

09/10/2013 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Després dels últims aldarulls ocorreguts a la plaça Picasso Plataforma per Catalunya començarà a recollir signatures per reclamar més seguretat al municipi

Vilanova del camí | Redacció. - Cansats de que des de l'equip de govern se segueixi repetint que a la Plaça Picasso no passa res i que no cal crear alarma ciutadana, la junta local de Plataforma per Catalunya ha acordat començar a recollir signatures al municipi el matí del proper divendres 11 d’octubre.

Com a punt de partida el grup municipal a Vilanova començarà la recollida de suports a la zona del mercat i plaça Picasso, i durant les setmanes posteriors s'acudirà a diferents barris i zones de Vilanova.

El regidor de Plataforma per Catalunya, Sergi Balcells, ha comentat al respecte que  "la ineficàcia i ineptitud de l'equip de govern enfront la inseguretat ciutadana, especialment a la Plaça Picasso, ha provocat que no ens quedem creuats de braços creuats. Molts ciutadans ens han transmès les seves queixes i el que passa per allà habitualment”.

El detonant va ser l'altercat que va tenir lloc una nit de del mes d'agost. Després de parlar amb molts ciutadans que estan cansats de suportar aquesta situació des de fa molt temps el grup municipal de Plataforma per Catalunya es va veure en l’obligació de dur a terme aquesta acció per solucionar el problema .

Balcells va insistir en la importància de la seguretat ciutadana. "Veient que l'equip de govern mira a una altra banda i fa cas omís de les queixes, assegurant que no cal fer alarma social, la gent vol solucions i des de Plataforma treballem per trobar-les. Per aquest motiu confiem que aquesta campanya de recollida de signatures tindrà molt bona acollida entre veïns i ciutadans de Vilanova del Camí".