Campanya per la seguretat ciutadana

12/11/2013 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Balanç positiu de la recollida de signatures per reclamar mesures contra la inseguretat

Vilanova del Camí | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya s’ha reunit per fer balanç de la campanya de recollida de signatures per tal de demanar a l’Ajuntament una major inversió en seguretat ciutadana, en especial a la plaça Picasso, la plaça de Claramunt i la plaça de la lluna.

La junta local ha coincidit en la bona acollida per part dels vilanovins, que majoritàriament estan d’acord amb les demandes del regidor Sergi Balcells per acabar amb els problemes d’inseguretat en aquestes places. La gran majoria de veïns assegura que mai ningú ha fet res al respecte i que efectivament són zones en les que s’han succeït episodis de violència i incivisme dels quals l’alcalde s’ha desentès, abandonant el veïns a la seva sort.

Plataforma per Catalunya va iniciar la recollida de signatures l’onze d’octubre en horari matinal. En el recapte de firmes està participant el propi portaveu municipal Sergi Balcells. La previsió és completar el recorregut aquesta setmana després d’haver visitat tota la ciutat, per fer el mateix itinerari en torn de tarda.

Balcells ha assegurat que “arribarem a tots els racons del poble per tal d’aconseguir el suport dels veïns i un nombre de signatures que acabi forçant al govern municipal a  intervenir en aquest greu problema o bé senzillament segueixin amb la seva supèrbia i els caigui la cara de vergonya, feina difícil“.

El portaveu municipal ha afegit que “dedicarem el temps que calgui per assolir el nombre de signatures que ens hem proposat obtenir”.

Els vilanovins que vulguin aportar la seva signatura a aquesta campanya poden adreçar un e-mail a la direcció vilanovadelcami@pxcatalunya.com, des de la que el grup municipal de Plataforma per Catalunya a Vilanova del Camí es posarà en contacte amb els interessats per donar-los més instruccions.