Notícies a Catalunya

Vic, 29/04/2012; Josep Anglada considera indignant que l'ACM i la FCM demanin que es doni més diners als immigrants

29/04/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha volgut respondre a la petició de les entitats municipalistes ACM i FCM de dotar de més fons per els immigrants, qualificant-la de “indignant i insultant per a totes les famílies catalanes que estan sofrint amb angoixa la crisi econòmica”.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha manifestat que “aquestes entitats municipalistes diuen defensar els interessos catalans, però en realitat demostren estar molt preocupats per mantenir una vida còmoda als immigrants que la difícil situació per la qual passa la gent de casa”, i ha assenyalat que “és impresentable pretendre que els diners públics, és a dir el de tots nosaltres, pugui anar als immigrants mentre hi hagi famílies catalanes que no poden arribar a cap de setmana”, afegint “és hora d'acabar amb totes aquestes entitats subvencionades”.

Anglada ha volgut confirmar que “està cada dies més clar que només hi ha una força política que lluita per la nostra gent: Plataforma per Catalunya  ho anem a fer cada dia amb més força i més intensitat. No anem a permetre que s'espoliï als catalans per mantenir als immigrants”.

PxC

Vic, 29 d'abril de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 29/04/2012; A la casta catalana ya sólo le importa el bienestar de los de fuera: “No vamos a permitir que se expolie a los catalanes para mantener a los inmigrantes”, denuncia Anglada

Redacción.- La Asociación Cataluna de Municipios (ACM) y la Federación Cataluna de Municipios (FCM), dos entidades municipalistas controladas por la casta, han pedido que se dote de más fondos a los inmigrantes para que éstos puedan reducir los efectos de la crisis. Se trata de una evidencia más de que la dirigencia catalana la ha devuelto ya definitivamente la espalda a la realidad social de sus votantes.

El único partido que se ha enfrentado a la propuesta de sendas entidades municipalistas ha sido la Plataforma per Catalunya (PxC) de Josep Anglada. De entrada, la considera  “indignante e insultante para todas las familias catalanas que están sufriendo con angustia la crisis económica”.

El líder de los identitarios catalanes, Josep Anglada, lamenta que, por encima de la dramática situación económica que viven los catalanes autóctonos, a dichas entidades lo que les preocupe sea sólo el biestar de los de fuera. ”Es impresentable pretender que el dinero público vaya destinado a los inmigrantes, mientras hay familias catalanas que no pueden llegar al fin de semana”.

Para Anglada, urge poner fin a ”estas entidades subvencionadas” y reivindica a PxC como la única formación política “que lucha por nuestra gente”. “No vamos a permitir que se expolie a los catalanes para mantener a los inmigrantes”, subrayó.

WWW.NACIODIGITAL.CAT/LATORREDELPALAU, 02/05/2012; «No permetrem que s'espoliï els catalans per mantenir els immigrants»

PxC creu que les dues entitats municipalistes (ACM i FMC) no es preocupen prou per les famílies catalanes

Redacció.-  La carta conjunta que les dues entitats municipalistes catalanes (ACM i FMC) han enviat al Congrés dels Diputats ha indignat Plataforma x Catalunya. El document demana als grups polítics de la cambra que esmenin els pressupostos de l'Estat per al 2010 per sol·licitar més diners per als immigrants.

"És una acció indignant i insultant per a totes les famílies catalanes que estan patint amb angoixa la crisi econòmica" diu PxC en un comunicat enviat per Joaquín Rosique, delegat comarcal del Vallès Occidental de Plataforma.

El partit considera que les dues entitats municipalistes "demostren estar molt preocupades per facilitar una vida ben còmoda als immigrants, però molt poc preocupades per la difícil situació que està passant la gent de casa. És inadmissible pretendre que els diners públics, és a dir, els de tots nosaltres, puguin anar als immigrants mentre hi hagi famílies catalanes que no poden arribar a final de mes".

PxC es postula com l'única formació que es preocupa per als catalans. "Cada dia està més clar que només hi ha una força política que lluita per la nostra gent: Plataforma per Catalunya. I ho farem cada dia amb més força i més intensitat. No permetrem que s'espoliï als catalans per mantenir als immigrants".