Notícies a Catalunya

Vic, 01/05/2012; Josep Anglada: Els treballadors no han de pagar la crisi generada per la banca i els polítics

01/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada surt en defensa dels treballadors i carrega contra uns sindicats subvencionats que no estan pel treballador.

Vic | Redacció.- Josep Anglada
ha volgut manifestar el seu suport als treballadors i la seva solidaritat amb la data de l'1 de Maig assenyalant que “Plataforma per Catalunya és el partit que defensa als treballadors autòctons, tant de les polítiques neoliberals que espolien els seus drets com de l’allau migratori que els roba els seus lloc de treball i degrada les condicions de vida dels seus barris”.

En aquest sentit, Anglada ha recordat que “en tota Europa les classes treballadores estan donant l'esquena a la casta política podrida i donen els seus vots a opcions identitàries com Marine Le Pen a França, el FPÖ a Àustria o el VB en Flandes; a Catalunya ja està passant el mateix. El treballador se sent menyspreat per una polítics burocratitzats que els fa pagar el preu d'una crisi que ells no han provocat”.

Per finalitzar el líder identitari es s’ha referit a “aquests sindicats grocs, venuts, plens de anquilosats i subvencionats. Ells no estan pel treballador, només per mantenir els seus privilegis, és hora d'una oposició forta i social al govern del PP, i aquesta oposició és avui Plataforma per Catalunya”.

PxC

Vic, 1 de maig de 2012