Notícies a Catalunya

Vic, 02/05/201; Josep Anglada qualifica de “oportunistes, hipòcrites i freturosos de contingut” les disposicions del PP sobre l'ús de la targeta sanit

02/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada considera que “les mesures del PP sobre les noves disposicions sobre l'ús de les targetes sanitàries per part dels il·legals és un nou frau del PP en matèria d'immigració”.

Vic | Redacció.- El President de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha referit a les noves disposicions sobre l'ús de les targetes sanitàries per part dels il·legals qualificant-les com “una cortina de fum del Govern que pretén enganyar a una fastiguejada opinió pública aprovant unes disposicions que mai  s’aplicà”. Per al líder identitari “el PP s'ha vist obligat a tirar aquest gest a la galeria davant el creixent grau d'indignació de l'opinió pública espanyola que veu cada dia retallats els seus drets, mentre que als immigrants se li segueix mantenint tot tipus de privilegis”. “Però el PP no pot pretendre que la gent sigui ximple” afegint Anglada “ningú ignora que durant el mandat de José María Aznar, es va obrir la porta al devessall migratori i que durant aquests mesos de nefasts govern de Mariano Rajoy, Espanya no ha posat fre a la contínua arribada de més i més immigrants”.

Quant al contingut de la mesura publicada dimarts passat en el B.O.I. Anglada ha volgut assenyalar que “no tindrà cap efecte. El PP té planejat regularitzar a tots aquests immigrants, per la qual cosa automàticament passaran a tenir drets sanitaris plens. Mentre el PP no canviï la Llei d'Estrangeria, totes aquestes mesures són una estafa. Aquesta mateixa Llei d'Estrangeria contempla que els il·legals tindran en tot cas garantida l'atenció sanitària urgent, i la dirigida a embarassades i menors. És a dir tot això és un nou frau del PP en matèria d'immigració”.

Josep Angalda ha acabat afirmant que “nosaltres propugnem l'única mesura clara i eficaç perquè els il·legals no parasiten més el nostre sistema sanitari: la deportació immediata als seus països. La llei està per complir-la i els il·legals no poden romandre en el nostre sòl ni un sol dia, la seva sola presència és un menyspreu i una presa de pèl intolerable a la nostra legislació”.

PxC

Vic, 2 de maig de 2012