Notícies a Catalunya

Vic, 14/05/2012; Josep Anglada: “La casta política està cavant la seva pròpia tomba”

14/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc que “la casta política dóna mostres evidents d'haver entrat en una fase de descomposició i en una entropia que l’està portant a l'autodestrucció”.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, en el seu últim article publicat en el seu bloc – Veure article - assenyala que “la casta política està cavant la seva pròpia tomba i dóna mostres evidents d'haver entrat en una fase de descomposició i en una entropia que l’està portant a l'autodestrucció”.

En el seu article el líder identitari assegura que “l'anunci de noves i cada vegada més dramàtiques mesures de retallades, creixen al mateix ritme que els casos de corrupció i corrupteles”, cosa que fa que “les enquestes assenyalen una important reculada del PP i de CiU mentre el PSC-PSOE es queda igual”.

Anglada acaba el seu article assenyalant que Catalunya necessita noves fórmules, noves cares, noves sigles, noves idees, noves formes d'actuar, i tot això és el que representa Plataforma per Catalunya, l'alternativa identitària, popular i social.

PxC

Vic, 14 de maig de 2012