Notícies a Catalunya

Vic, 23/05/2012; Josep Anglada va deixar clar a Canal Català les provocacions constants que ha de suportar PxC de grups antisistemes i magrebins

24/05/2012

Anglada, Girauta i López-Dieguez, van participar al programa “Catalunya Opina” del Canal Català per parlar de la violència que pateix PxC per part dels col·lectius antisistemes i magrebins.

Vic | Redacció.-  El president de  Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va estar convidat com a contertulià  al programa “Catalunya Opina” del Canal Català.  En aquesta ocasió va estar acompanyat per l’alcalde d’Arenys de Munt, Josep Manel Ximenis, Joan Carles Girauta, periodista, Rafael López-Dieguez president d’AES, i Emili Valero professor d’economia.

El programa que va estar moderat per Carles Fuentes, es va parlar dels esdeveniment ocorreguts a la ciutat de Vic protagonitzats per els col·lectius antisistemes i Magrebins coincidint amb la Diada que PxC va cel·lebrar el diumenge dia 22 d’abril a la ciutat de Vic, i els aldarulls i persecució que va patir Josep Anglada pel centre de Vic per part de la comunitat musulmana el dimarts dia 24 d’abril, així com també els insults i coaccions que va patir l’altre regidora de l’Ajuntament de Vic Marta Riera.

Anglada va deixar clar en el transcurs del programa que “els únics provocadors i que posen en perill la cohesió social de Vic són els col·lectius antisistemes i magrebins”, i va afegir que “m’entres la majoria de partits del consistori vigatà estem en contra de la crispació i de la confrontació, la CUP l’està alimentant”.

Cal esmentar que totes les trucades que es van rebre durant el programa eren favorables al líder de PxC, i l’animaven i encoratjaven a seguir lluitant per la nostra identitat i per el poble català.

PxC

Vic, 23 de maig de 2012