Notícies a Catalunya

Vic, 16/06/2012; El Consell Executiu de PxC es reuneix a Tona

17/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Aquest dissabte passat es va reunir el Consell Executiu de PxC per marcar les línies mestres i estratègiques dels pròxims mesos, entre d’altres el repartiment de més de dos milions de fulletons per tot Catalunya.

Tona | Redacció .- Presidit per Josep Anglada aquest dissabte s’ha reunit el Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC) amb caràcter ordinari. En la trobada es van marcar les línies estratègiques per als pròxims mesos i es va establir una agenda d'accions per augmentar la presència del partit als carrers, per apropar-se més si cap al poble.

Josep Anglada va presentar l'informe presidencial i va reconèixer la gran tasca que estan fent els regidors i delegats del partit per tota la geografia catalana. Per la seva banda el secretari d'organització David Parada va presentar el nou fulletó de la nova campanya de PxC a peu de carrer, que la formació identitària pretén repartir en diverses localitats durant els propers mesos.

El secretari general Robert Hernando va presentar algunes accions conjuntes que es duran a terme en els propers mesos per lluitar contra la competència deslleial dels nostres comerços, o els nostres autònoms. La primera d'elles serà pròximament contra els anomenats Top Manta. Hernando, també va presentar l'informe preparat per Enrique Ravello sobre l'expansió i el creixement de Plataforma por la Llibertat (PxL)  a la resta d'Espanya, ja que el secretari de relacions nacionals i internacionals Enrique Ravello es trobava a Manchester reunit amb membres de diversos partits identitaris europeus.

Josep Anglada va manifestar en acabar la reunió que "estic tremendament content  de com estan funcionant les coses al partit, estem més i millor organitzats que mai i això fa que el partit avanci de forma imparable, ja no només a Catalunya, també a la resta de Espanya ".

El líder identitari també va concretat que "repartirem  més de dos milions de fulletons per tot Catalunya explicant el nostre projecte, anem a trepitjar molt de carrer, volem explicar al poble el que pretenem fer, però sobretot i per sobre de qualsevol cosa volem escoltar la gent, els seus problemes i les seves inquietuds per poder solucionar  els neguits de primera mà "i va finalitzar sentenciant que" el creixement de la nostra formació porta una velocitat de creuer que dóna vertigen, però estem preparats per al repte. Tenim molts fronts oberts però som gent del poble per al poble i sobretot treballadors incansables, perquè lluitem per un ideal i per un lema que primer som els de casa ".

PxC

Tona, 16 de juny de 2012