Notícies a Catalunya

Vic, 10/07/2012; Josep Anglada: La llibertat d'horaris comercials portarà a la ruïna el comerç autòcton

10/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de PxC, Josep Anglada, s’ha referit sobre la nova Llei d’horaris comercial assenyalant que “destruirà milers de llocs de treball i suposarà la desaparició dels nuclis i eixos comercials urbans, incrementant els problemes d'inseguretat ciutadana que avui dia estan neutralitzats pel model comercial català vigent”.

Vic | Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha sortit en defensa del botiguers catalans davant la nova Llei que vol implantar el govern espanyol donant via lliure a la llibertat d’horaris comercials suplint així les competències del Govern.

Anglada, ha demanat al Govern de la generalitat que “actuí amb sentit comú i no permeti més invasions de cap mes tipus dintre del nostre país”. “Catalunya ja disposa d’una amplia franja horària” afegint  aquesta  llibertat d'horaris també tindrà un impacte negatiu en la conciliació de la vida laboral i personal, tant per part dels autònoms com per part dels treballadors”.

El líder identitari ha assenyalat que “no podem tolerar mes la ruïna del nostre comerç el qual ja es veu prou afectat per els gran basars xinesos i de paquis”, el que tenim de fer ha manifestat “ és lluitar per el nostre comerç, per els autòctons, per les botigues de tota la vida, per això demano al nostre govern que no permeti cap invasió competencial”.

Per acabar Anglada, molt contundent ha afirmat que “aquesta mesura empobridora tindrà unes greus conseqüències per la nostra cultura basada en el teixit social català que es fonamenta en les petites i mitjanes empreses de caràcter familiar” recordant de nou que “des de Plataforma per Catalunya donarem tot el nostre suport al comerç de barri, perquè primer som els de casa”.

PxC

Vic, 10 de juliol de 2012