Notícies a Catalunya

Vic, 22/07/2012; Josep Anglada: “Els partits de l'extrema esquerra marginal intenten tapar la seva manca de propostes i la seva esclerosi política parlant de mi”.

23/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Després d’anunciar que emprendrà accions legals contra López Tena, Anglada ha senyalat que “és lògic que les classes treballadores votin a formacions identitàries i abandonin a una extrema esquerra amb complex de submissió davant els immigrants”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha referit “a la ridícula concentració organitzada aquest matí per Unitat contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) a la Plaça d'Espanya”, on segons Anglada “aquests talibans del marxisme han llegit un manifest antiquat i ple de manipulacions fent referències a l'innegable ascens electoral de la nostra formació política”. Per al president de Plataforma per Catalunya “la falta d'idees, la incapacitat d'articular un missatge atractiu per a la societat, les nul·les propostes per sortir de la crisi fan que aquesta extrema esquerra només sigui capaç d'usar dos arguments: la violència i la demagògia excloent”, afegint “és lògic que les classes treballadores europees votin a formacions identitàries i socials com la nostres i abandonin a una extrema esquerra amb complex de submissió davant els immigrants i l'únic missatge del qual és vociferar odi i intolerància”.

Respecte a les declaracions del parlamentari de Solidaritat per la Indepèndencia (SI), López Tena, Anglada ha declarat “és patètic que un parlamentari català filmi un vídeo amb  l'únic contingut del qual són insults i mentides sobre la meva persona i per tant una falta de respecte i d'educació cap als més de 75.000 catalans que han votat per PxC. El senyor Tena reivindica en el vídeo llibertada d'expressió per als musulmans, però se’ls hi nega a aquests milers de catalans que ens han votat. Estem segurs que aquest discurs catalanòfob i impregnat de menyspreu cap a la nostra gent li passarà dura factura en les urnes”. El president plataformista ha afegit “les afirmacions de López Tena sobre la meva persona estan absolutament fora de lloc i allunyades de la realitat, per aquest motiu el departament jurídics de Plataforma per Catalunya està estudiant iniciar accions legals contra la seva persona”.

El líder identitari ha conclòs afirmant “tot aquest tipus de violència –física i verbal– de l'extrema esquerra contra Plataforma per Catalunya és una demostració de la seva incapacitat política i del nostre creixement en suport popular. Ja sabem que ells no respecten les regles del joc democràtic, però així l'única cosa que aconsegueixen és fer visible l'abisme que separa la seva intolerància i les seves amenaçades del nostre missatge català, popular, social, alternatiu i constructiu”.

PxC

Vic, 22 de juliol de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

www.alertadigital.com, 23/07/2012; Josep Anglada anuncia que PxC estudia querellarse contra el “talibán marxista” López Tena

Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, se ha referido hoy “a la ridícula concentración” organizada ayer domingo por Unitat contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) en la Plaza de España, donde “estos talibanes del marxismo han leído un manifiesto trasnochado y lleno de manipulaciones haciendo referencias al innegable ascenso electoral de nuestra formación política”.

Para el líder identitario, “la falta de ideas, la incapacidad de articular un mensaje atractivo para la sociedad, las nulas propuestas para salir de la crisis hacen que esta extrema izquierda sólo sea capaz de usar dos argumentos: la violencia y la demagogia excluyente”. Y añadió el vicense: ”Es lógico que las clases trabajadoras europeas voten a formaciones identitarias y sociales como la nuestras y abandonen a una extrema izquierda con complejo de sumisión ante los inmigrantes y cuyo único mensaje es vociferar odio e intolerancia”.

Respecto a las declaraciones del parlamentario de Solidaritat per la Indepèndencia (SI), el charnego López Tena, Anglada consideró “patético que un parlamentario catalán filme un vídeo cuyo único contenido son insultos y mentiras sobre mí y, por lo tanto, una falta de respeto y de educación hacia los más de 75.000 catalanes que han votado por PxC”.

El dirigente plataformista lamentó que Tena reivindique en el video ”libertad de expresión para los musulmanes” y que luego niegue esa misma libertad “a los miles de catalanes que nos han votado”. “Estamos seguros que ese discurso catalanófobo e impregnado de desprecio hacia nuestra gente le pasará dura factura en las urnas”.

El presidente de PxC anunció el departamento jurídicos de su partido estudia el inicio de acciones legales contra López Tena. “Todo este tipo de violencia –física y verbal– de la extrema izquierda contra Plataforma per Catalunya es una demostración de su incapacidad política y de nuestro crecimiento en apoyo popular. Ya sabemos que ellos no respetan las reglas del juego democrático, pero así lo único que logran es hacer visible el abismo que separa su intolerancia y sus amenazas de nuestro mensaje catalán, popular, social, alternativo y constructivo”.

WWW.E-NOTICIES.CAT, 23/07/2012; Anglada emprendrà

El president de PxC acusa de "patètic" el diputat de SI

Respecte a les declaracions del parlamentari de Solidaritat per la Indepèndencia (SI), López Tena, Anglada ha declarat “és patètic que un parlamentari català filmi un vídeo amb  l'únic contingut del qual són insults i mentides sobre la meva persona i per tant una falta de respecte i d'educació cap als més de 75.000 catalans que han votat per PxC. El senyor Tena reivindica en el vídeo llibertada d'expressió per als musulmans, però se’ls hi nega a aquests milers de catalans que ens han votat".

"Estem segurs que aquest discurs catalanòfob i impregnat de menyspreu cap a la nostra gent li passarà dura factura en les urnes”, ha afegit. Anglada ha afegit “les afirmacions de López Tena sobre la meva persona estan absolutament fora de lloc i allunyades de la realitat, per aquest motiu el departament jurídics de Plataforma per Catalunya està estudiant iniciar accions legals contra la seva persona”.

WWWSOMNOTICIA.CAT, 24/07/2012; Anglada denunciarà López Tena

Redacció.-  El líder de la Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha anunciat que emprendrà accions legals contra el diputat de Solidaritat Alfons López Tena, que el va titllar de “racista”. López Tena va participar aquest cap de setmana en un acte del grup anticatalanista Unitat contra el Feixisme i el Racisme, que fa servir aquest nom per amagar una ideologia contrària a la catalanitat i en pro de la descatalanització del nostre país.

En aquest acte, Tena va defensar l’Islam a Catalunya i va acusar Anglada de “racista”. Aquest ha acusat Tena i els assistents a l’acte de “talibans del marxisme” i ha respost a Tena: “És patètic que un parlamentari català filmi un vídeo amb l’únic contingut del qual són insults i mentides sobre la meva persona i per tant una falta de respecte i d’educació cap als més de 75.000 catalans que han votat per PxC. El senyor Tena reivindica en el vídeo llibertada d’expressió per als musulmans, però se’ls hi nega a aquests milers de catalans que ens han votat. Estem segurs que aquest discurs catalanòfob i impregnat de menyspreu cap a la nostra gent li passarà dura factura en les urnes.”