Notícies a Catalunya

Mataró, 27/07/2012; El president de PxC viu com va anunciar la Festa Major al costat dels veïns de Mataró i allunyat de la casta política

28/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Un home val el que val la seva paraula, Anglada va anunciar que estaria a la festa gran de Mataró i com no podia ser d'altra manera va gaudir d'ella al costat dels seus regidors i del poble planer.

Redacció | Mataró. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada ha estat tal com va anunciar a la festa major de Mataró tot i el veto imposat en els actes oficials per l'alcalde Joan Mora. Anglada ha estat acompanyat del secretari general de la formació Robert Hernando, del secretari jurídic Joan Garriga i dels tres regidors de la ciutat Mònica Lora, Gabriel Ponce i Carles Fontobona. Cal recordar que els tres edils van anunciar que no participarien en els actes oficials del consistori en protesta al veto sofert pel president de PxC per part d'un alcalde covard que es va doblegar davant l'amenaça dels violents antisocials de la CUP i ICV a la capital del Maresme.

Com és de costum Anglada va rebre nombroses mostres d'afecte i és què el líder identitari va viure la festa com havia anunciat, tant ell com els seus regidors, trepitjant carrer i al costat del poble.

La comitiva va anar al parc central on oferia un concert la sempre atractiva orquestra La Selvatana, més tard va participar a la sardina rumbera i van poder contemplar la bellesa del castell de focs al passeig marítim.

Durant la jornada van ser moltes les persones que es van acostar a mostrar la seva estima i admiració a Josep Anglada i que li van mostrar de primera mà el desencant amb el seu alcalde pel vergonyós veto rebut "jo no els vaig votar, però el que li han fet a vostè és una vergonya, l'any passat va venir una diputada de Bildu que és com ETA i l'alcalde no va fer res, a partir d'ara tinc clar que els votaré sempre, jo era votant de CiU però mai més " li va explicar a Anglada un senyor que estava gaudint de l'orquestra al parc central.

Per la seva banda el president de PxC va tornar a manifestar que "vaig dir que estaria a la festa major de Mataró i aquí estic amb el poble, amb la bona gent de casa, gaudint i aprenent del que em diu la classe treballadora, estic molt més a gust aquí que en un acte oficial envoltat de gent que pertany a partits que són corruptes endèmics com CiU ", i va afegir “sóc un home de paraula, i tal com vaig dir que ni  les amenaces ni la violència dialèctica de grups marginals talibans del marxisme, antisocials -mixt provocadors, mig rodamóns- com la CUP i ICV m'impedirà estar el divendres a les festes de Mataró”.

PxC

Mataró, 27 de juliol de 2012