Notícies a Catalunya

Vic, 03/08/2012; Anglada assegura que Enrique De Diego és un periodista de regional preferent i un polític frustrat

03/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada: “Plataforma per Catalunya (PxC) estudia  interposar una demanda contra el periodista d'extrema dreta anti catalana, Enrique De Diego”.

Vic | Redacció.- El President de Plataforma per Catalunya (PxC) ha anunciat que “estem estudiant la possibilitat de presentar una demanda (criminal) contra el periodista d'extrema dreta catalanòfoba, Enrique De Diego. Ja vam avisar que la nostra querella contra el també periodista independentista d'extrema esquerra, Xavier Rius, que era una primera acció legal contra tots aquells frustrats que intenten cobrir les seves manques professionals i econòmiques a força de calumniar a Plataforma per Catalunya”.

Josep Anglada ha acusat a De Diego “ d’iniciar una campanya personal contra les cadenes de les quals va ser acomiadat i abocar el seu odi i les seves mentides cap a Plataforma per Catalunya i alguns dels seus dirigents. Alguna cosa que no anem a consentir. De Diego ha publicat articles constitutius de delicte i per això hauran de respondre en els tribunals”, Anglada ha afegir que “és patètic que aquest personatge confongui en un d'aquests article a les pilotes (objectes rodons o ovalats plens d'aire que serveixen per practicar diversos esports) amb els valons (habitants de Valonia, la comunitat francòfona de Bèlgica), més encara quan en el seu article sembla voler referir-se als flamencs (la comunitat de Bèlgica). Aquest és el nivell d'aquest calumniador de regional preferent”.

El líder identitari ha advertir que “De Diego ha incorregut en el més greu delicte en el qual pot caure un periodista contemplat en l'article 14 del Codi deontològic d'aquesta professió que fa referència a la calúmnia i la injúria, per descomptat no pot pensar que això li vagi a sortir gratis”.

Anglada ha conclòs afirmant que “és indecent la constant demostració d'odi cap a Catalunya de determinada premsa centralista, sens dubte és la pitjor de les maneres possibles que hi ha de fer que els catalans se sentin part del projecte col·lectiu espanyol. Aquesta premsa jacobina i anticatalana és l'aliment perfecte per al separatisme català. La seva bajanada no els dóna per més”.

PxC

Vic, 3 d'agost de 2012