Notícies a Catalunya

Vic, 08/08/2012; Defensarem els drets i la dignitat de Catalunya amb tot el nostre esforç

08/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “a PxC creiem en el projecte comú d'Espanya, però perquè aquest projecte sigui viable és imprescindible que s'accepti i es valori a Catalunya”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyalà en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que “a PxC creiem en el projecte comú d'Espanya, però perquè aquest projecte sigui viable és imprescindible que s'accepti i es valori a Catalunya”.

En el seu article, Anglada parla del greu incendi succeït fa pocs dies a l'Empordà i que ha esdevingut la notícia ecològica més greu i més trista dels últims anys al nostre país. En aquest sentit, el líder identitari diu que “aquesta mala noticia no ha vingut sola, en aquest cas l'acompanyament ha estat la brutal campanya de burles i menyspreus contra Catalunya i els catalans per part d’alguns mitjans centralistes o d’algun periodista de regional preferent com un tal Enrique De Diego”, afegint “lamentablement és només un símptoma de la malaltissa catalanofòbia que regna i s'estén cada dia amb més força en mitjans i ambients centralistes pels quals Catalunya és simplement l'enemic”.

En el mateix article, Anglada també denuncia la nefasta gestió del govern català, el malbaratament i els inacceptables casos de corrupció i espoli de l'erari públic avui per part de CiU i ahir per part del tripartit, però assegura que Catalunya aporta a l'Estat molt més del que rep, i que amb un pacte fiscal just i una situació de major control sobre els nostres propis recursos, els comptes catalans serien uns altres.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article dient que “PxC no és un partit  independentista”, però afirma defensarem els drets i la dignitat de Catalunya, la nostra història i la nostra llengua, amb tota la nostra energia i tot el nostre esforç.

PxC

Vic, 8 d’agost de 2012