Notícies a Catalunya

Vic, 23/08/2012; L’odi a Catalunya, un mal consell

23/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “l’odi a Catalunya no és bo per ningú.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que “l’odi a Catalunya no és bo per ningú”.

En el seu article, Anglada assegura que l'actual crisi està despertant fantasmes que durant algun temps semblaven superats, però que, en realitat, només estaven dormits. En aquest sentit el líder identitari assenyala que “l'estratègia de tirar la culpa de gairebé tots els mals a Catalunya, per la que aposta tota aquesta branca dretana anquilosada en l'odi i l'insult, és una estratègia tan falsa, com de curt recorregut”, afegint Josep Anglada i Plataforma per Catalunya apostem per un projecte comú espanyol, però els catalans i catalanes que lluitem cada dia per aquest projecte identitari, no ens volen sentir agredits constantment pels caps pensants de la caverna jacobina”.

En l’article Anglada assenyala també que “els catalans estem realment farts que es culpi de la crisi actual al nostre règim autonòmic, i se sigui incapaç de reconèixer que la crisi és conseqüència de la nefasta elecció dels polítics espanyols i també catalans per un model econòmic globalitzador i neoliberal que condemna a la ruïna perpètua a Catalunya i a tot Espanya.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article afirmant que el pacte fiscal és positiu per a Catalunya, però no ho serà si és gestionat per CiU, ja que la seva catadura moral ha estat demostrada ja en massa ocasions.

PxC

Vic, 23 d’agost de 2012