Notícies a Catalunya

Oviedo,  31/08/2012; Daniel Ordoñez, regidor de Plataforma per Catalunya es reuneix amb la delegació de Plataforma per la Llibertat a Astúries

Oviedo, 31/08/2012; Daniel Ordoñez, regidor de Plataforma per Catalunya es reuneix amb la delegació de Plataforma per la Llibertat a Astúries

31/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El regidor identitari de PxC a l’Hospitalet de Llobregat Daniel Ordoñez, ha aprofitat la seva  visita a Astúries  per reunir-se amb la delegació asturiana de Plataforma per la Llibertat

Oviedo | Redacció.-  Aprofitant la visita a terres asturianes del portaveu i regidor de Plataforma per Catalunya (PxC) a L’Hospitalet de Llobregat, Daniel Ordoñez, es va organitzar divendres passat 24 d'agost a Oviedo una trobada per els militants de Plataforma per la Llibertat (PxL) d'Astúries.

Malgrat la temporada estival, cinquanta afiliats es van apropar a escoltar les paraules d'ànim i suport que va brindar Ordoñez. Aquest va fer especial recalcament en l'èxit de la fórmula de Plataforma per Catalunya, en els motius pels quals la nostra formació ha aconseguit un 7,31 % de vots i dos regidors a la segona ciutat més poblada de Catalunya, assenyalant la seva plena confiança en què aquests triomfs no trigaran a repetir-se per la resta d'Espanya. Així mateix, a preguntes dels assistents, Ordóñez va detallar una àmplia varietat de consells de summa utilitat per desenvolupar una atractiva campanya electoral, com la realitzada pels companys de L’Hospitalet de Llobregat.

El delegat de Plataforma per la Llibertat (PxL) a Astúries, Fernando Terente, va aprofitar l'ocasió per informar als assistents de les últimes novetats en el partit i anunciar les properes activitats de Plataforma per la Llibertat a Astúries.

PxC

Oviedo, 31 d’agost de 2012