Notícies a Catalunya

Vic, 19/09/2012; El gran error de Mas es que ha fet servir els catalans per negociar amb Rajoy

20/09/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “la Catalunya de Mas no faria res per repatriar als milers d'immigrants aturats, que com diu el prestigiós economista Santiago Niño Becerra, són un dels principals llastres de la nostra economia.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que “la manifestació convocada per l'organització sobiranista Assemblea Nacional Catalana (ANC), va comptar amb el suport governamental de CiU, demanava la independència de Catalunya, si bé molts dels participants van sortir bàsicament a protestar per l’injust tracte econòmic i mediàtic que se’ns dóna al nostre país, i amb la voluntat de dir al Govern central que és necessari sortir de la cruïlla actual”.

En l’article, Anglada diu que “Plataforma per Catalunya ha dit sempre i manté ara que no és partidària de la independència, que està a favor del projecte comú espanyol i que perquè aquest projecte sigui vàlid, s'han de respectar al màxim els senyals d'identitat catalans i s'ha d'arribar a una situació fiscal justa que ara no tenim”.

Anglada també assenyala en el seu article que “la Catalunya independent de Mas no seria capaç de traçar una política econòmica que ens tragués de la crisi, doncs hauria de sotmetre's igualment a les retallades dictades per la UE, que Mas ja ha vingut aplicant amb implacable rigor durant el temps que està al govern”.

En l’article, Anglada també es fa ressò de “les desafortunadíssimes declaracions del president del partit Ciutadans, Albert Ribera, en les quals afirmava pretendre liderar un front unionista i separar a Barcelona de la resta de Catalunya”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article assenyalant “el profund rebuig i la indignació que li produeixen la quantitat de comentaris d'odi i menyspreu cap a Catalunya que s'han llegit aquests dies en xarxes socials i diversos mitjans de comunicació”.

PxC

Vic, 19 de setembre de 2012