Notícies a Catalunya

Vic, 04/10/2012; Josep Anglada: “L’objectiu real de la casta és perpetuar-se en el poder per enriquir-se a costa d'explotar i enganyar als ciutadans”.

04/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “els catalans i catalanes no es deixin enganya en aquestes eleccions pels trucs de pacotilla d'aquesta casta parasitaria.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – que “la casta política és un grup parasitari que ens governa, però que –a diferència del que s'espera d'una elit dirigent política- el seu objectiu real és perpetuar-se en el poder per enriquir-se a costa d'explotar i enganyar als ciutadans”.

En l’article, Anglada diu que “com la Màfia, la casta política es divideix en famílies amb diferents interessos puntuals, de vegades aparentment contradictoris, però sempre unides pel seu interès prioritari: el de la manipulació i l'engany constant”.

Anglada també assenyala en el seu article que “la crisi provocada per aquesta casta, que a la vegada és absolutament incapaç de solucionar-la, suposa un perill per a la seva legitimitat”, afegint “a tot Europa estem veient que partits que denuncien a la casta arriben a alts percentatges de vots”.

En l’article, Anglada assegura que “en aquestes eleccions s’ha de votar a qui més els pot doldre a aquests paràsits, a l'alternativa realment social i popular, a la formació que posa primer els de casa i als qui perseguirem i castigarem a la casta sense pietat i sense descans: a Plataforma per Catalunya, el partit de la bona gent d'aquest país”.

El president de Plataforma per Catalunya acaba el seu article demanant a tots els catalans i catalanes que “no es deixin  enganyar pels trucs de pacotilla d'aquests paràsits, que no us despistin amb les seves cortines de fum. Perquè darrere d'aquestes cortines CiU, PPC, PSC i tota la casta, estan afilant les tisores per a les properes retallades que faran l'endemà de les eleccions”.

PxC

Vic, 4 d’octubre de 2012