Notícies a Catalunya

Barcelona 21/10/2012; Anglada visita el camp del RCD Espanyol acompanyat del seu número dos i exconseller del club Robert Hernando

21/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada, "sóc culer, però vaig venint al camp de Cornellà 4 o 5 vegades per temporada, m'agrada molt l'Espanyol, li desitjo el millor, és un club amb una afició extraordinària, estic segur que es salvarà sense problemes".

Barcelona |
Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC) i candidat a la presidència de la Generalitat Josep Anglada, ha gaudit del partit de futbol entre l'Espanyol i el Rayo Vallecano, que ha acabar amb victòria local per 3 gols a 2.  Anglada  tot i ser un reconegut culer ha manifestat en diferents ocasions que sent un gran afecte per l'Espanyol i que assisteix assíduament als partits de l'equip blanc i blau.

En aquesta ocasió  ha gaudit del partit acompanyat del secretari general de la formació i número dos a la llista per Barcelona Robert Hernando, que va ser al seu dia el conseller més jove de la història del centenari club barceloní .

En acabar el partit  Josep Anglada ha declarar que "normalment sempre que vinc al camp de l'Espanyol presencio una victòria perica, ja li he dit en to de broma a el Robert que m'ha de portar més sovint, sóc un talismà,  encara que ja vaig venint bastant sovint, estic content de la victòria i a més crec que a partir d'aquest partit l'Espanyol començarà a pujar a la taula i es salvarà sense massa problemes".

Anglada ha estat abans del partit pels voltants de l'estadi acompanyat d'un bon nombre de militants, ha visitat a la mítica penya de Cornellà, ha rebut innombrables mostres d'afecte dels aficionats blanc i blaus que li han manifestat amb insistència la intenció de donar-li el seu vot en les pròximes eleccions del 25 de novembre "vostè és l'únic polític que diu les veritats, i perquè no el deixen sortir a la televisió com a altres, si estigués vostè en igualtat de condicions arrasaria, l'hi dic jo que arrasaria, compti amb el meu suport i el de tota la meva família", li ha dit un jove periquito visiblement emocionat.

El president de  PxC  també ha assenyalat que  "la nostra formació està per ajudar a l'esport català en general, està bé que hi hagi pluralitat, sóc soci del Club Patí Vic que és l'equip d'hoquei de la meva ciutat, a més practico habitualment la natació i el ciclisme, considero que és important inculcar als nostres fills la cultura de l'esport ja que els allunya d'arrel dels carrers o les drogues".

PxC

Barcelona, 21 d’octubre de 2012