Notícies a Catalunya

Barcelona, 27/10/2012; Plataforma per Catalunya es concentra al centre neuràlgic de la ciutat Comtal per dir que la feina ha de ser primer per als de casa

28/10/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada va llegir un manifest, "no podem tolerar que empreses espanyoles que tenen milions d'euros de benefici deslocalitzin els seus serveis o contractin abans a immigrants que autòctons".

Redacció | Barcelona. -
En el mític carrer Portal de l'Àngel, cantonada amb Fontanella, just davant d'una cèntrica botiga de Telefónica Movistar s'han concentrat aquest dissabte centenars de militants i simpatitzants de Plataforma per Catalunya, per exigir que el treball, les ajudes i  l'habitatge han de ser abans que per ningú, per als de casa.

El lloc escollit una botiga de Telefónica, empresa espanyola que tot i tenir enormes beneficis, un bon percentatge d'ells generats per la clientela nacional prefereix en la majoria de les ocasions contractar immigrants abans que a autòctons o deslocalitzar els seus serveis com els coneguts  calls centers de atenció telefònica  a països sud-americans.

A la confluència dels carrers, que s’ha omplert  de pancartes i banderes de la formació identitària, el seu president i candidat per Barcelona de PxC a les properes eleccions al Parlament català el 25 de novembre Josep Anglada, ha llegit un manifest en el qual deixa les coses clares, tota una declaració d'intencions "des del nostre partit, des de la nostra lluita identitària, no podem tolerar que empreses nacionals amb grans beneficis com Telefónica, Gas Natural o Endesa, deslocalitzin serveis fora del nostre país perquè els hi surt més barat, fregant els 6.000.000 d'aturats, qualsevol govern seriós no permetria tal disbarat".

I ha assegurat  que "estem davant d'una botiga de telefònica per dir prou, estem farts que es maltracti laboralment a la bona gent de casa, prefereixen deslocalitzar els centres d’atenció telefònica a països com El Salvador, Hondures, o Guatemala, no tenen vergonya ni la han conegut mai, el nostre partit no permetrà això de cap de les maneres, mentre l'atur juvenil a Espanya és d'un 47%, mentre cada dia són desnonades dels seus habitatges més de 500 famílies  a Espanya, la cobdícia i l'avarícia d' alguns empresaris sense escrúpols no té límits i amb la complicitat de la casta política podrida segueix portant les seves empreses a l'estranger ".

Anglada també ha denunciat que "sectors com el del taxi, el transport, la seguretat privada, la construcció, el petit comerç i l'hostaleria han estat i estan sent usurpats per la immigració, sectors que abans donaven de menjar a milers de famílies de casa se’ls  han carregat, mentre la casta política segueix parlant només de les cortines de fum que els interessen ".

Després de les xifres de l'última Enquesta de Població Activa, que situa la taxa de desocupació per sobre del 25%, la més alta en tota la sèrie històrica de l’EPA, el líder identitari ha qualificat la situació del mercat laboral de “genocidi laboral”.

Anglada ha assenyalat que “la reforma laboral del Partit Popular només ha servit per agreujar encara més aquesta dinàmica de destrucció d'ocupació”.

Davant l'extrema gravetat de la situació ha remarcat la necessitat de prendre mesures amb caràcter d'urgència per reduir dràsticament les xifres de desocupació entre els treballadors.

“Hem de repatriar als immigrants parats de llarga durada i ocupar exclusivament a treballadors autòctons en els llocs de treball que l'administració pública genera directament i indirectament”.

D'altra banda Anglada ha revelat que “els empresaris que vulguin contractar a un immigrant primer hauran de demostrar que no han trobat cap treballador del país capaç d'ocupar el lloc de treball en qüestió”.

La nota de color la van posar quatre antisocials que amb una forta olor a herba van  intentar destorbar sense èxit la concentració anunciada i legal dels identitaris catalans.

PxC

Barcelona, 27 d’octubre de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 27/10/2012; Insults entre PxC i antifeixistes

Anglada ha replicat els atacs verbals cridant "porcs, no; porcs, no"

Redacció.-  Membres de Plataforma per Cataunya (PxC), entre les quals hi havia el president de la formació Josep Anglada i el secretari general Roberto Hernando, han intercanviat insults amb un grup d'antifeixistes durant una concentració al centre de Barcelona.

Tots dos grups, separata per un doble cordó policial dels Mossos d'Esquadra, s'han intercanviat atacs verbals. Per part dels antifeixistes s'ha corejat consignes com "no, no, nazis, no", "fora feixistes del nostres barris", "Anglada al paredó" o "sou escòria".

D'altra banda, el centenar de membres de la formació ultradretana han replicat els crits amb lemes com "Anglada, president" o "primer els de casa". Fins i tot, el mateix Anglada ha cridat: "porcs, no; porcs, no".

Els antifeixistes, que lluien una bandera republicana, han fet acte de presència a l'acte que ha celebrat la formación ultradretana a la cantonada dels carrers Fontanella i Portal de l'Àngel sota el lema "La feina primer per las de casa".

En aquest sentit, el líder de PxC ha dit que "no és correcte que les empreses lloguin gent de fora mentre hi ha persones autòctones que no tenen treball. Hem de lluitar per la gent d'aquest país. No podem permetre que hi hagi catalans sense feina i immigrants estiguin treballant".

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 28/10/2012; Anglada: “No podemos tolerar que empresas españolas que obtienen millones de euros de beneficio deslocalicen sus servicios o contraten antes a inmigrantes que a autóctonos”

Redacción.- Marta Barranco.- En la mítica calle Portal del Ángel, esquina con Fontanella, justo delante de una céntrica tienda de Telefónica Movistar, se han concentrado este sábado cientos de militantes y simpatizantes de Plataforma per Catalunya, para exigir que el trabajo, las ayudas y la vivienda han de ser antes que para nadie, para los de casa.

El lugar escogido una tienda de Telefónica, empresa española que, pese a tener enormes beneficios, un buen porcentaje de ellos generados por la clientela nacional, prefiere en la mayoría de las ocasiones contratar inmigrantes antes que a autóctonos o deslocalizar sus servicios como los conocidos como’ calls centers’ de atención telefónica a países sudamericanos.

En la confluencia de las calles, que se llenaron de pancartas y banderas de la formación identitaria, su presidente y candidato por Barcelona de PxC en las próximas elecciones al Parlamento catalán, Josep Anglada, leyó un manifiesto que supone toda una declaración de intenciones: Desde nuestro partido, desde nuestra lucha identitaria, no podemos tolerar que empresas nacionales con grandes beneficios como Telefónica, Gas Natural o Endesa, deslocalicen servicios fuera de nuestro país porque les sale más barato, rozando los 6.000.000 de parados, cualquier gobierno serio no permitiría tal disparate”.

El líder identitario explicó que “estamos delante de una tienda de telefónica para decir basta” y añadió que “estamos hartos de que se maltrate laboralmente a la buena gente de casa, ya que prefieren deslocalizar los centros de atención telefónica a países como El Salvador, Honduras, o Guatemala”.

“No tienen vergüenza ni la han conocido jamás. Nuestro partido no va a permitir esto de ninguna de las maneras, mientras el paro juvenil en España es de un 47%, mientras cada día son desahuciadas de sus viviendas más de 500 familias en España, la codicia y la avaricia de algunos empresarios sin escrúpulos no tiene limites y con la complicidad de la casta política podrida sigue llevándose sus empresas al extranjero”, señaló el vicense.

Anglada también denunció que “sectores como el del taxi, el transporte, la seguridad privada, la construcción, el pequeño comercio y la hostelería han sido y estén siendo usurpados por la inmigración, sectores que antes daban de comer a miles de familias de casa se los han cargado, mientras la casta política sigue hablando tan solo de las cortinas de humo que les interesan”.

Tras las cifras de la última Encuesta de Población Activa, que sitúa la tasa de desempleo por encima del 25%, la más alta en toda la serie histórica de la EPA, el dirigente plataformista calificó la situación del mercado laboral de “genocidio laboral”.

Al respecto, Anglada indicó que “la reforma laboral del Partido Popular sólo ha servido para agravar aún más esta dinámica de destrucción de empleo”.

Ante la extrema gravedad de la situación, el vicense puso el acento en la necesidad de tomar medidas con carácter de urgencia para reducir drásticamente las cifras de desempleo entre los trabajadores. “Debemos repatriar a los inmigrantes parados de larga duración y ocupar exclusivamente a trabajadores autóctonos en los puestos de trabajo que la administración pública genera directa e indirectamente”.

Por otro lado, Anglada defendió que “los empresarios que quieran contratar a un inmigrante, primero deban demostrar que no han encontrado ningún trabajador del país capaz de ocupar el puesto de trabajo en cuestión”.

La nota de color la pusieron los cuatro antisociales de siempre, quienes con un fuerte olor a hierba intentaron boicotear sin éxito la concentración legal de los identitarios catalanes.