Notícies a Catalunya

Vic, 06/11/2002; Les Joventuts Identitàries per Catalunya presenten públicament el seu nou vídeo electoral

06/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA  DE LES JUVENTUTS IDENTITÀRIES PER CATALUNYA (JIxC)

Les Joventuts identitàries per Catalunya (JIxC), deixen clar en el seu spot electoral que “han  deixat de creure que Mohamed podia ser el nostre germà, el planeta la nostra pàtria i la humanitat la nostra família”.

Vic | Redacció.- Les JixC han presentat avui el seu nou vídeo, amb la col·laboració de nois i noies militants de la branca juvenil de PxC, que han prestat la seva imatge per donar aire fresc al partit de cara a aquestes decisives eleccions al Parlament de Catalunya.

L'spot de les Joventuts consisteix en un seguit de imatges acompanyades d'afirmacions dels joves sobre l'actualitat política, que fan palès la situació dramàtica que viu el país. En un moment del vídeo, els joves identitaris prenen un canvi de rumb i decideixen rebel·lar-se contra la crisi de valors i econòmica que els ha sigut imposada pel sistema; i mostren una actitud de indignació i revolta en front les injustícies socials i polítiques.

“Hem deixat de creure que Mohamed podia ser el nostre germà, el planeta la nostra pàtria i la humanitat la nostra família” és una de les afirmacions que demostren la profunda convicció i arrelament del jovent envers la seva terra, i la negació de la mentalitat cosmopolita i globalitzadora del sistema liberal que patim.

És un vídeo, per tant, desmitificador de les bondats del sistema, i engrescador de cara a treballar per un futur on els europeus salvaguardem la nostra identitat, i puguem ser per fi dir que primer som els de casa. Les JixC també han volgut així homenatjar el vídeo que van publicar el col·lectiu identitari francès 'Generation Identitaire', clara referència per aquest nou spot.

Joventuts identitàries per Catalunya (JIxC)

Vic, 6 de novembre de 2012