Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "la globalització ens ha portat immigració massiva i deslocalització industrial"

09/11/2012
COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada vol declarar Catalunya zona alliberada de la globalització

Sant Vicenç dels Horts | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha advertit en la seva visita a la ciutat de Sant Vicenç dels Horts dels perills de la globalització com a procés que ens ha portat immigració massiva i deslocalització industrial.

El líder identitari ha manifestat la seva voluntat de declarar Catalunya “zona alliberada de la globalització”.

En aquesta línia Anglada s’ha mostrat crític amb la classe política catalana, de qui ha dit que “ha estat “sobiranista” en tot excepte en l’única cosa que convenia ser-ho: en la defensa de la nostra identitat”.

D’acord amb el president de Plataforma per Catalunya si no ho ha estat és precisament perquè “això implicava trencar amb la globalització, i la globalització és la llei de ferro de les oligarquies economic-polítiques de tot el món”.

Anglada ha assegurat que “trencar amb la globalització implica en primer lloc reduir el nombre d’immigrants i reindustrialitzar el nostre territori, i això no pot fer-se sense planificació econòmica”.

El líder identitari ha apostat per una política fiscal encaminada a reactivar l’economia i reconstruir el teixit empresarial i productiu. També ha posat sobre la taula la necessitat d’activar polítiques aranzelàries per detenir la destrucció de llocs de treball i frenar l’arribada d’immigrants per garantir el poder adquisitiu dels treballadors autòctons.