Notícies a Catalunya

Pallerola:

Pallerola: "Plataforma per Catalunya encarna la visió de la Catalunya tradicional"

12/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Pallerola adverteix que una majoria absoluta de CiU seria només una garantia de més retallades

Mollerussa | Redacció.- La delegació de Plataforma per Catalunya a les Terres de Ponent ha escollit la capital del Pla d’Urgell per donar inici a la campanya electoral.

Prop d’una quinzena de militants han acompanyat el secretari territorial de la formació, Eduard Pallerola, a la Plaça de l’Ajuntament del municipi lleidatà. Allà el dirigent identitari ha penjat el primer cartell segons després que el campanar sonés y assenyalés l’inici de campanya a mitjanit.

Pallerola ha convidat a reflexionar els catalans perquè decideixin si veritablement volen una nova Catalunya governada per corruptes i plena d’immigrants. Front a això Pallerola ha apuntat que “Plataforma per Catalunya encarna la visió de la Catalunya tradicional, una Catalunya gran unida a la resta de comunitats”.

El responsable provincial de la formació a Lleida ha declarat a La Manyana TV que "una majoria absoluta de CiU només seria garantia de més retallades".