Notícies a Catalunya

Anglada crida els espanyols de totes les comunitats a defensar el que han construït de la mà dels catalans

13/11/2012

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya protegirà els comerços de casa amb inspeccions periòdiques per castigar la competència deslleial

Santa Coloma de Gramenet | Redacció.- Josep Anglada ha apostat per dur a terme  inspeccions periòdiques per acabar amb la competència deslleial dels comerços d’immigrants.

Així s’ha expressat el president de la formació en la seva visita a Santa Coloma de Gramenet, una ciutat “castigada per la presència de comerços xinesos que en moltes ocasions incompleixen els horaris, les normatives laborals i higiènico-sanitàries.”

El líder identitari s’ha referit a l’Operació Emperador contra la trama xinesa per assegurar que “hi ha una estreta relació entre bona part d'aquesta comunitat i el blanqueig de capitals i el crim organitzat”.

En aquest sentit ha assegurat que“no és casual que el centre neuràlgic de tota la trama sigui el polígon Cobo Calleja de Fuenlabrada”, des del que es comercialitza la major part dels productes fabricats a la Xina que després es venen a Espanya.

Per aquest motiu Anglada ha reclamat estrènyer el cèrcol sobre els comerços xinesos per desmantellar tots aquells que siguin tapadores de negocis il·legals.

El president de Plataforma per Catalunya s’ha mostrat dolgut en veure que “barris com Fondo, on fa 40 i 50 anys van arribar andalusos, gallecs i extremenys que van prosperar treballant honestament, avui són una autèntica jungla on no es respecta cap norma de civisme”.

Anglada ha estès la mà a la bona gent de les altres comunitats espanyoles per defensar tot el que, de la mà dels catalans, han construït durant anys d’esforç i treball.