Notícies a Catalunya

Anglada: “és vital que Catalunya sigui mestressa del seu propi destí en matèria alimentària”

16/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada destaca la importància de protegir el sector agropecuari de les terres de Ponent front als productes extracomunitaris

Lleida | Redacció. El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha posat en valor la importància que tenen per a Catalunya l’agricultura i la ramaderia de les terres de Ponent.

El líder identitari ha assenyalat la necessitat de protegir aquests sectors perquè “és vital que Catalunya sigui mestressa del seu propi destí en matèria alimentària”.

Anglada ha assegurat queen l’actualitat depenem dels cultius que procedeixen del sud del Mediterrani, amb els quals no existeixen possibilitats d’homologació, són d’ínfima qualitat i contribueixen a l’abandonament i a la destrucció del sector agropecuari europeu”.

Per posar fi a aquesta situació el president de Plataforma per Catalunya ha assenyalat la importància de “ser productors de la majoria dels productes amb els que ens alimentem, o en cas contrari la nostra alimentació seguirà depenent de tercers”.

Anglada ha instat a “corregir immediatament la falta de protecció dels nostres productes agrícoles enfront dels que vénen de fora de la UE, com l’ocorregut amb la nostra avellana enfront de la provinent de Turquia”.

En clau local el líder identitari s’ha reunit amb la presidenta de l’associació de veïns de La Mariola, que li ha transmès la seva preocupació per la situació del citat barri de la capital lleidatana després d’haver “caigut en la marginalitat degut a la discriminació positiva que aplica l’Ajuntament envers els immigrants“.

Anglada ha afirmat que “la demagògia de l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, amb el tema de l’Islam, no ha servit de res. Els musulmans encara resen en espais públics i els burques i nicabs són una realitat creixent a la província de Lleida. Plataforma per Catalunya és l’única garantia per fer front a l’islamisme”