Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "Plataforma per Catalunya és l'única resistència front a l'Islam"

17/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada adverteix a Salt que reconquerirà, costi el que costi, els barris de les ciutats catalanes colonitzades per l’Islam

Salt | Redacció. Josep Anglada ha dit que Plataforma per Catalunya és l’única resistència front als qui han fet de Salt una ciutat “plena de vels, de locutoris, d’oratoris i de mesquites i pretenen convertir-la en La Meca del Mediterrani i en lloc de pelegrinatge dels musulmans de tot el sud d'Europa”.

El president de Plataforma per Catalunya ha tingut paraules per als convergents, de qui ha dit que “són els majors traïdors a la identitat catalana” en haver apostat pel que ells anomenen nous catalans com a base demogràfica de Catalunya. “Volen substituir-nos a nosaltres per aquesta marea multicultural que destrossarà per sempre l'ànima catalana”.

“El PSC –ha prosseguit– ha deixat de protegir els drets socials dels treballadors catalans per ser el gosset falder dels immigrants i les seves associacions de ganduls i maleants subvencionats amb diners públics. El líder identitari ha manifestat que “aquesta ciutat  ha estat entregada als nous colons musulmans per traïdores impresentables i canalles del calibre de l’exalcaldessa Iolanda Pineda, que ara es presenta en la llista d'aquest partit de col·laboracionistes, de submisos als immigrants i d’al·lucinats del multiculturalisme”.

Les seves paraules per a ERC han anat en la mateixa línia, en recordar que “el seu antic cap, Carod Rovira, va frivolitzar amb la idea d’un “islam a la catalana” i, com tots els altres, somia amb una Catalunya mestissa i multicultural”.

Per la seva part el cap de llista per la demarcació de Girona, Ignasi Mulleras, ha advertit que “el ritme demogràfic actual amenaça amb submergir Catalunya sota una majoria de població musulmana que canviarà per sempre la nostra identitat, les nostres tradicions i costums, i condemnarà els nostres fills i néts a viure en una societat on ells siguin minoria”.

Mulleras ha convidat els catalans a enviar a l’atur la casta política que ens ha dut a aquesta situació i fer confiança a opciones noves i valentes que apostin per les famílies de casa.

Anglada ha tingut paraules de reconeixement envers la regidora de Plataforma per Catalunya a la localitat gironina, Maria Osuna, a qui ha assenyalat com un exemple de valentia, de coratge i de compromís amb Catalunya. Osuna ha assegurat que “Salt és un laboratori fallit del multiculturalisme”.