Notícies a Catalunya

Anglada:

Anglada: "el debat en torn a la independència-no independència és una obra de teatre"

23/11/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada apel·la en el seu últim article publicat al seu bloc “al seny dels catalans perquè votin pensant en acabar amb la crisi, la corrupció i frenar la immigració”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha afirmat en el seu últim article publicat al seu bloc – veure article – que "el debat en torn a la independència-no independència és una obra de teatre dels partits sostinguda sobre propostes irrealitzables i negatives perogrullesques".

El líder identitari sosté que “el que se suposava que havia de ser un debat sobre els problemes reals de Catalunya s’ha reduit a dos posicions tan buides com infantils: per al PP i Cs tot és culpa del nacionalisme, i per a CiU, la independència ho soluciona tot. En terra de ningú es troba un PSC sense saber ben bé què dir que ha trobat una paraula màgica: “federalisme””.

Anglada ha apuntat que la present campanya ha permès veure escenes tan lamentables com CiU mendigant vots a les mesquites, Àngel Colom disfressat de sikh, Cs demanant el vot immigrant o el PP dient tot el contrario al que fa i diu a Madrid.

El president de Plataforma per Catalunya ha demanat que es voti amb seny, aquest seny tan català,  per acabar amb la crisi, els corruptes i detenir la immigració. Anglada ha assegurat que només hi ha una papereta per expressar tot això: la de Plataforma per Catalunya.