Notícies a Catalunya

WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 04/12/2012; Josep Anglada: Aconsello a CDC que si vol ser coherent s’ha de treure la crossa d’en Duran

07/12/2012

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, es va mostrar molt crític amb Artur Mas en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja, assenyalant que “Mas va avançar les eleccions per amagar la mala gestió del Govern de la Generalitat”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC, Josep Vergés de CiU, de Toni Serrat ex regidor i de Iban Lapeira regidor de SI.

El programa va estar moderat per David de Dios, es va parlar de les pesades eleccions al Parlament de Catalunya i del abandonament de Vila d’Abadal com a militant d’Unió.

Josep Anglada va valorar els recents resultats electorals, i va manifestar que “aquestes han estat unes eleccions totalment atípiques per PxC, i que malauradament Plataforma per Catalunya no ha pogut assolir el seu objectiu com era entrar al parlament Català” i va afegir “però no vull deixar de recordar que el gran perdedor d’aquestes eleccions ha estat Artur Mas”.

Anglada també va fer èmfasi en que” aquesta serà una legislatura totalment ingovernable i que es molt poblable que es tornin avançar les eleccions”, ja que segons el líder de PxC “un cop destapada la cortina de fum de CiU els ciutadans es donaran conte que un cop més els han tornat enganyar”.

El president de PxC també es va manifestar sobre la decisió presa per l’alcalde de Vic que recentment ha abandonat el seu partit “ ahir vaig anar a la roda de premsa que va donar Josep Mª Vila d’Abadal en reconeixement al seu gest de honestedat i de valentia”.

Per acabar, Anglada va recomanar els dirigents de Convergència que “si volen seguir sent coherents amb el seu programa, s’han de treure la crossa d’en Duran del damunt”.

PxC

Vic, 4 de desembre de 2012