Notícies a Catalunya

Vic, 27/12/2012; Josep Anglada: En plena política d’austeritat Catalunya no es pot permetre tantes Conselleries

27/12/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que “si l’anterior Govern va ser qualificat com el dels millors, aquest potser l’haurem de qualificar com el Govern dels pitjors”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat referint-se al nou Govern de la Generalitat que “si l’anterior Govern va ser qualificat com el dels millors, aquest potser l’haurem de qualificar com el Govern dels pitjors” ja que segons Anglada “Mas ha apostat per donar més protagonisme a gent amb vocació molt més neoliberal”, afegint “Mas s’ha cobert les seves espatlles apostant per l’anomena’t pinyol de CDC, i donant un premi a qui van ser els grans perdedors del 25-N”.

Anglada ha apuntat també que “ en plena política d’austeritat i retallades és incomprensible que no s’hagi reduït les Conselleries”, com pot ser ha manifestat Anglada que “ens demanen sacrificis a tots i després posin més gasto a l’administració, quan Catalunya ja es la comunitat més cara de totes”.

El president de Plataforma per Catalunya ha recordat quan el gener del 2011 Mas va anunciar una reducció a les hores del 23% de totes les estructures directives de la Generalitat. En aquest sentit Anglada ha dit que “amb aquest canvi d’actitud només hi veig un rerefons que no es altre que col·locar i endollar amics, tant de CiU com d’ERC i Diputats que han quedat fora”.

El líder identitari ha acabat dient que “lo correcte seria reduir despeses i quantificar l’estalvi, però esta clar que quan s’administra el diner dels altres això per desgracia no conte”.

PxC

Vic, 27 de desembre de 2012