Notícies a Catalunya

Sabadell, 16/02/2013; Anglada: Estic convençut que aviat veurem el Sabadell a primera divisió

17/02/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada va assistir aquest dissabte al partit de futbol que van disputar el Sabadell F.C. i el Castilla F.C. a l’Estadi Municipal de la Nova Creu Alta

Sabadell | Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acompanyat per regidors del Vallès i de militants i simpatitzants del seu partit, va assistir aquest dissabte a la tarda al partit de futbol de segona divisió que va enfrontar el Sabadell C.F. contra el Castilla C.F.

Només arribar a l’Estadi, el líder identitari va ser reconegut per els aficionats del Sabadell C.F., els quals van tenir innumerables mostres d’afecte cap Anglada i requerint-li la seva presencia per tirar-se fotos en ell.

Abans de començar el partit, Anglada va manifestar que “espero poder gaudir d’un bon espectacle de futbol amb dos equips que porten més de vint anys que no s’enfronten en el campionat de lliga”, afegint “estic convençut que amb l’ambient que es respira avui aquí a la Nova Creu Alta, el matx el guanyarà el Sabadell”.

Un cop acabat el partit, Anglada que practica esport amb assiduïtat va assenyalar “ l'important que és per a una societat que els seus joves creixin educats sota la cultura del deport”, afegint  “l'esport, a part de ser sa, també és una eina per allunyar-los dels carrers i d'altres mals vicis, la llàstima és que la inseguretat ciutadana que ha portat la immigració massiva no permeti que molts puguin fer esport als parcs o jardins de les nostres poblacions, com es feia antigament”.

Finalment, Anglada va assenyalar “haver vist un partit molt bonic, amb un Sabadell molt complert que ha merescut la victòria (3-1), ja que ha portat el pes del partit durant bona part dels noranta minuts”.

PxC

Sabadell, 16 de febrer de 2013