Notícies a Catalunya

Vic, 02/03/2013; PxC i el seu president Josep Anglada protagonistes del programa de La Sexta “Equipo de Investigación”.

02/03/2013

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va sortir una vegada més airós de les emboscades periodístiques, en aquesta ocasió del programa de La Sexta "Equip d'Investigació".

Vic | Redacció. - Plataforma per Catalunya (PxC) i la figura del seu president Josep Anglada van ser aquest passat divendres protagonistes del programa de La Sexta “Equipo de Investigación”. Durant l'emissió es van barrejar com sol fer la premsa del sistema xurres amb merines,  ja que es va intentar ficar a PxC en el mateix sac a certs grups que res tenen a veure amb PxC,  i fins i tot en un acte d'autèntica manipulació mediàtica es va intentar enllaçar la figura de l'assassí d'Oslo Breivik amb la formació identitària catalana, quan precisament va ser Plataforma per Catalunya el primer partit polític que va presentar una moció de condemna i repulsa als fets esdevinguts a Oslo i a l'illa d’Utoya  als 40 ajuntaments en els què té representació.

No obstant,  Josep Anglada i gràcies al seu tarannà i a la seva proximitat amb el poble va sortir airós de l'emboscada periodística sempre mal intencionada, i els televidents van poder comprovar que PxC és un partit totalment normalitzat a Catalunya amb 67 regidors en més de 40 localitats, alguns d'ells en municipis tan importants com l'Hospitalet, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs o Mataró i en capitals de comarca amb solera com ara Manresa, El Vendrell, Igualada, Olot, Tortosa, Mollerusa  o Vic.

El que no va tenir cap protagonisme en el programa va ser un blocaire homosexual del que se sap que vol viure a costa de Plataforma per Catalunya.

PxC

Vic, 2 de març de 2013