Notícies a Catalunya

Tabàrnia ja és aquí! PxC convidada a la seva primera manifestació

05/03/2018

PxC participa activament en la primera i exitosa manifestació pública per Tabàrnia i els principals representants identitaris han estat entrevistats i ben rebuts pel públic

Barcelona | Redacció.- Aquest diumenge 4 de març passarà a la Història per la peculiar manifestació que va posar el mirall davant de l'independentisme a Catalunya: el moviment favorable a Tabàrnia ha mogut a desenes de milers de persones per la ciutat de Barcelona, encapçalats pel patriota català Jaume Vives (Resistència Catalana, o més conegut com “el del balcó del carrer Balmes”).

August Armengol, regidor del Vendrell (Alta Tabàrnia) i president de Plataforma per Catalunya (PxC), acompanyat del vicepresident del partit, Pablo Barranco, van poder ser a la comitiva i conversar amb en Vives, així com Josep Maria Bou (president dels empresaris no independentistes), i altres persones que han sumat esforços per fer aquesta marxa entre la comèdia i la reivindicació. Tabàrnia és aquella Catalunya que vol seguir unida a la resta d'Espanya, i que no desitja la desintegració del territori català, però sí el respecte a tots els catalans que no comparteixen les idees separatistes.

Preguntat per la premsa, Armengol ha declarat que “és una llàstima que com a partit polític, només PxC estigui donant suport avui a aquesta manifestació als catalans que també se senten espanyols” i que “si uns volen la independència, idea totalment respectable, hauran d'acceptar l'existència d'una Tabàrnia rebel”.