Notícies a Catalunya

Gran èxit a la Diada de PxC Mataró

23/04/2018

Els identitaris celebren una paellada amb afiliats i simpatitzants amb una gran assistència en germanor

Mataró | Redacció.- La delegació al Maresme de Plataforma per Catalunya (PxC) de Mataró ha organitzat una paellada per a afiliats i simpatitzants tot just abans de Sant Jordi, el diumenge 22 d'Abril.

La regidora al consistori mataroní i Secretària General del partit, Mònica Lora, ha atès als mitjans de comunicació desplaçats explicant que “aquesta Diada és un homenatge a totes aquells mataronins i mataronines que es van aixecar contra l'explosió del ‘procés’ independentista” que va omplir amb milers de persones els carrers de la capital del Maresme en dos grans manifestacions.

Els més de cent convidats van gaudir d'una gran paella, en un ambient familiar i festiu. També van dirigir unes paraules el president dels identitaris i vicepresident de la federació #Respecte i regidor al Vendrell, August Armengol, i el secretari d'Organització Jordi de la Fuente. Es van repartir nous carnets d'afiliació, així com diplomes d'honor a aquells afiliats i grups que mereixien un reconeixement especial per la seva constant dedicació al partit, com els veterans Anna Maria Pagès i Ramon Sánchez, o la valenta delegació de PxC a Salt (Girona).