Notícies a Catalunya

PxC assistirà a la manifestació de JUSAPOL a Barcelona entre altres finalitats per obtenir la justícia salarial per les Policies

24/09/2018

Barcelona | Redacció.- Aquest dissabte 29 de setembre a les 12 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona es portarà a terme una manifestació convocada per l'associació JUSAPOL.

Aquesta associació va començar el seu moviment l'any 2017 per l'equiparació salarial de totes les Policies. I en aquest sentit van les seves accions reivindicatives per donar a conèixer enfront de la societat civil l'existència d'una desigualtat retributiva entre la Policia Nacional i Guàrdia Civil, en relació amb les Policies Autonòmiques: Mossos d'Esquadra, Policia Foral i Ertzaintza.

En aquest sentit des de Plataforma per Catalunya (PxC) han començat a presentar en els diferents ajuntaments on tenen representació una proposta en la qual defensa aquesta equiparació salarial de les Policies d'Espanya. En aquest sentit la secretaria general i regidora a Mataró, Mónica Lora ha impulsat la proposta per al pròxim ple d'octubre i explica que "volem que els ajuntaments reconeguin l'existència d'un tracte desigual e injust en la retribució de la Policia Nacional i Guàrdia Civil, respecte a les demés Policies" afegint que "així com instar al govern d'Espanya per tal que adopti totes les mesures per fer efectiva aquesta equiparació salarial entre les Policies d'Espanya i amb això en relació amb tots els aspectes retributius, com el complement específic, les hores extres i els complementes per nocturnitat, entre d'altres".

A més, des de Plataforma per Catalunya (PxC) han estat convidats a la manifestació de suport a JUSAPOL. És per això que la nostra secretaria general, Mónica Lora, assistirà com a convidada i anirà acompanyada de regidors i militants del partit per donar recolzament aquesta injustícia salarial.